neděle 22. února 2015

Copywriting


Ještě před měsícem jsem to slovo neznala, dnes je to má cílová páska na obzoru.
Vyslovím ho alespoň dvanáctkrát, pomyslím na něj přinejmenším sto dvanáctkrát denně.

Copywriting. Psaní marketingových textů a komerčních článků, tvorba webových obsahů. Práce s textem, která spojuje "řemeslo" s uměním. Každé slovo má svůj význam, na zbytečnosti není místo. Průměrnost zabíjí.
Zkrátka obrovská výzva (protože psát o zateplovacích materiálech a účetních systémech, když máte bakaláře z literatury je fakt prča) a zároveň možnost, jak se živit (a uživit) tím, co miluju.

Takže prosím, zeptejte se mě znovu, co že ze mě bude, až vystuduju ten šílený what-a-fuck-obor Elektronická kultura a sémiotika! :)




A chcete-li ukázku, v čem tkví dobrý copywriting, koukněte na blog Michaely Mužíkové 365 copy triků, který je teď mým denním chlebem. Teda...spíše jednohubkou, zato však pořádně výživnou!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat